Sjukling

Åhnej.. Jag är sjuk. Var inte i skolan idag. Har bara legat hemma och försökt bli frisk men det känns som att det bara blir värre. Hur jobbigt!?
Halsont, hes, snuvig, mår illa och huvudvärk. Underbart. nej.
Haha, kalla mig nörd, men jag trivs super i skolan så jag tycker att det är tråkigt att jag missar en dag. What's happening to me? om ett par veckor blir jag nog normal igen. haha.

Det roligaste är vell att man inte kan låta bli att tänka att man kanske har fått svininfluensan, och jag är säker att jag är inte den ända som tänker så när jag blir sjuk under denna tid. Men förhoppningsvis har jag vell bara gått lite för lättklätt under helgen eller något när det faktiskt har varit kallt. När jag tänker efter så kan det nog stämma, hade ju min lila klänning i lördags och jag var ute ganska mycket den kvällen. fandå.

Jaja, tänkte ta en alvedon och sedan försöka vila lite. Kanske även dricka te, vilket jag ioförsig aldrig har tyckt om. Men det är bra för halsont säger vuxna människor. Så jag får vell pröva det.

See u later alligator.

Förövrigt så var jag och min klass publik till tv-programmet hål i väggen igår.



Kommentarer
Postat av: Linn

SV: men såklart, har ju lärt mig av den bästa :D <3

2009-09-01 @ 20:05:23
URL: http://linnnolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0